VEŽBE ZA ČUKLJEVE

VEŽBE ISTEZANJA

Vežba 1.

Pre svega je važno da se istegne aduktorni mišić, što se može uraditi rukom ili uz pomoć elastične trake. Preporučuje se stavljanje loptice izmedju stopala, kao na slici, kako bi se kost donožja potiskivala u željenu, fiziološku, poziciju. Ponoviti deset puta sa kraćim zadržavanjem.


Vežba 2.

Druga vežba se odnosi na istezanje mišića opružača i pregibača palca. Izvodi se tako što smo nogom oslanjeni na pod i istezemo prvo pregibače pa opružače palca kao što je prikazano na slici. Ponoviti deset puta sa kraćim zadržavanjem.

Vežba 3.

Treća vežba se odnosi na istezanje rotatora palca i izvodi se tako što se palac rukom rotira ka ostalim prstima istog stopala. Ponoviti deset puta sa kraćim zadržavanjem.

VEŽBE ZA JAČANJE MIŠIĆA

Vežba 4.

Prva vežba jača mišiće odmicače i opružače prstiju i vrši se tako što se šire svi prsti stopala i vuku na gore. Kontrakcija mišića treba da traje šest sekundi a zatim ide kratka pauza. Ponoviti deset puta.

Vežba 5.

Izvodi se tako što palac guramo ka srednjoj liniji tela, otpor pružamo rukom ili koristimo elastičnu traku kao na slici. Kontrakcija treba da traje šet sekundi.

Srećno.

Ostavite komentar